שמי מור, ואני הקמתי את “מור שירותי משרד”, יצרתי צוות קטן ואיכותי של מנהלות משרד בעלות ותק של שנים בתחום האדמיניסטרציה, מזכירות והנהלת חשבונות.
כל אחת מביאה איתה עולם תוכן וניסיון בתחומים שונים כמו התנהלות מול רשויות ומוסדות, גיוס עובדים וכתיבת תוכן ופרסום.
המטרה שלנו לתת ללקוחותינו יותר – יחס אישי ושירות ברמה גבוהה.
אנחנו כאן כדי לדאוג לכל היבט בניהול המשרד של העסק שלך, החל מיצירת תשתית ארגונית, הכנת מסמכים לרו”ח, גבייה, הצעות מחיר, קשרי לקוחות, עבודה מול ספקים ועד טיפול בדוחות, ביטוחים והשוואת מחירים.